atlet

Wózki widłowe - Serwis


Naszym zdaniem jest wręcz niemożliwe właściwe funkcjonowanie, ani nawet zarządzanie wynajmem lub/i sprzedażą, jakichkolwiek maszyn lub urządzeń bez zapewnienia im odpowiedniego wsparcia technicznego. Współczesny serwis jest działalnością bardzo złożoną i wymagającą, na której spoczywa duża odpowiedzialność. Doskonale to rozumiemy, dlatego w naszej firmie tak dużo środków i uwagi poświęcamy na ciągłe zwiększanie i ulepszanie naszych możliwości serwisowych.

Decydując się na zakup jakiejkolwiek maszyny lub urządzenia oprócz ceny zakupu powinni Państwo zadać pytanie, ile będzie kosztował jej serwis przez najbliższe 5 do 7 lat, przy czym chodzi nam o wiarygodną i wiążącą kwotę, a nie ryzykowne i bezwartościowe szacunki. Jak Państwo myślą, ile to będzie kosztować? My będąc wypożyczalnią wiemy jak to dokładnie policzyć. Wszystkich zainteresowanych szczegółami, bardzo prosimy o kontakt z naszym przedstawicielem lub biurem.

Nasza firma zapewnia kompleksową obsługę serwisową, w tym UDT, wszystkich maszyn i urządzeń znajdujących się w naszej aktualnej ofercie m.in.:
  • wózków widłowych: Atlet, BT, Cesab, Clark, HC, Hyster, Manitou, Nissan, TCM i Toyota
  • podestów ruchomych: JLG, Manitou i SkyJack
  • terenowych wózków widłowych: Ausa i Manitou
  • ładowarek teleskopowych: Ausa
  • minikoparek i ładowarek do robót ziemnych: Komatsu, Gehl, Mustang, Takeuchi i Terex
  • osprzętów i oprzyrządowania do powyższych maszyn i urządzeń.
Ale nie tylko, wszystkich zainteresowanych wyjątkami, bardzo prosimy o kontakt z naszym przedstawicielem lub biurem.

Priorytetem naszego serwisu jest utrzymanie w ruchu Państwa i naszych maszyn i urządzeń, ale mamy również swoją zasadę:

Zapewniamy niskie koszty, niekoniecznie niskie stawki.

Ale co to właściwie oznacza? Chociaż nie jest to rolą serwisu, ale przede wszystkim rozsądnie dobierać maszynę lub urządzenie do Państwa potrzeb. Następnie zapobiegać awarią i uszkodzeniom, wykonując regularne przeglądy okresowe, w tym tak ważną obsługę codzienną oraz szkolić i regularnie doszkalać operatorów. Niby takie proste i oczywista, a tak wielu o tym nie pamięta.

Kontynuując, naszym celem jest zmniejszanie ilości przepracowanych roboczogodzin i wymienionych części zamiennych w przypadku awarii, w pierwszej kolejności ograniczając ryzyko jej wystąpienia na etapie rzetelnego przeglądu okresowego, następnie inwestując w sprawnych i kompetentnych serwisantów, ich szkolenia i doskonalenie umiejętności, natomiast nie chcemy zmniejszać naszych stawek, wyzyskując naszych pracowników, ani tym bardziej kosztem gorszej obsługi Klienta. Nie mniej ważne są również części zamienne, przy czym liczy się nie wysokość rabatu, ale ich cena zakupu, jakość i gwarancja.

Również w przypadku serwisu nasza firma ma kilka propozycji, które naszym zdaniem powinny Państwa zainteresować (szczegóły dostępne na życzenie Klienta u naszego przedstawiciela lub w naszym biurze):
  • mamy własny serwis i kilka autoryzacji serwisowych, jesteśmy w stanie zapewnić Państwu fachową i szybką reakcję w przypadku awarii oraz niższe koszty utrzymania Państwa maszyny lub/i urządzenia w ruchu
  • oferujemy umowy serwisowe w kilku wygodnych dla Państwa wariantach, więcej szczegółów poniżej
  • nie ograniczamy się do serwisu jednej marki, jeżeli w swoim posiadaniu mają już Państwo innych producentów, je również możemy serwisować
  • dostarczamy oryginalne części zamienne, jednak na życzenie Klienta zapewniamy również sprawdzone zamienniki, ponadto regenerowane oraz liczne ulepszenia
  • na nasze usługi i części zamienne udzielamy gwarancji, więcej szczegółów określają nasze Warunki Gwarancji (plik PDF do pobrania)
  • w przypadku awarii naszym Klientom zapewniamy maszyny i urządzenia zastępcze, lub na stand-by
  • zapewniamy indywidualną obsługę każdego naszego Klienta, dzięki temu cieszymy się sympatią i dobrą opinią potwierdzoną licznymi referencjami
  • mamy własny, bardzo uczciwy i przejrzysty program lojalnościowy.

Podstawowe rodzaje usług (umów) serwisowych.

Serwis doraźny. Innymi słowy „od awarii do awarii". Najbardziej powszechny, na skutek niewłaściwie pojmowanych oszczędności, z nielicznymi, o ile wcale, zalecanymi przez producenta przeglądami okresowymi, wykonywanymi zazwyczaj przy okazji badania UDT, kontroli np. PIP lub jakiegoś zdarzenia losowego. Jest to naszym zdaniem najkrótszy droga do przedwczesnego zużycia Państwa maszyny lub urządzenia lub/i wypadku, w najlepszym przypadku częstych i nieplanowanych przestojów w pracy.

Planowa obsługa serwisowa. Jest zalecana przez każdego producenta maszyn i urządzeń, przez co jest wymagana przez m.in. UDT i PIP! I w odróżnieniu od serwisu doraźnego polega na planowym i regularnym wykonywaniu przeglądów okresowych, zgodnie z zaleceniami producenta, w tym również obsługi codziennej, która spoczywa na operatorze. Dzięki temu na bieżąco monitorujemy stan techniczny i w przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości jesteśmy w stanie zawczasu zapobiec poważniejszej awarii lub/i wypadkowi, przedłużając przy tym żywotność Państwa maszyny lub urządzenia, bezwątpienia znacząco ograniczamy tym samym ryzyko wystąpienia niespodziewanej awarii, oszczędzając na kosztach m.in. naprawy oraz usuwania skutków wypadków i nieplanowanych przestojów w pracy. Planową obsługę serwisową można jeszcze podzielić na: właściwą, ograniczoną i podstawową, które różnią się zakresem wykonywanych czynności, jednak z uwagi na ograniczone miejsce, wszystkich zainteresowanych szczegółami, bardzo prosimy o kontakt z naszym przedstawicielem lub biurem.

Pełna obsługa serwisowa. Zwyczajowo nazywana jest „Full Service", przez co, przez wielu jest błędnie interpretowana, co prowadzi do licznych nieporozumień, a nawet nadużyć. Full Service co do zasady, jest niczym innym jak opisaną w punkcie powyżej planową obsługą serwisową, przy czym różni się od niej sposobem rozliczania kosztów. Koszty przeglądów okresowych i napraw, w tym robocizny, części zamiennych i dojazdu rozliczane są w formie miesięcznego ryczałtu, dzięki temu mogą Państwo zaplanować koszty serwisu na wiele lat do przodu. Przy tej okazji pragniemy jeszcze wspomnieć o „Fair Service", który podobnie jak Full Service też jest pełną obsługą serwisową, jedyna różnica to sposób naliczenia miesięcznego ryczałtu, w przypadku Fair Service, Klient płaci miesięcznie, ale jedynie za fizycznie przepracowane przez jego maszynę lub urządzenie godziny (motogodziny). Również w tym przypadku, z uwagi na ograniczone miejsce, wszystkich zainteresowanych szczegółami, bardzo prosimy o kontakt z naszym przedstawicielem lub biurem.

Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania, uwagi lub wątpliwości dotyczące naszej sprzedaży bardzo prosimy o kontakt z naszym przedstawicielem lub biurem.
Pomimo dynamicznie rosnącej roli wynajmu, sprzedaż jest wciąż w naszym kraju najbardziej powszechnych sposobem pozyskiwania maszyn i urządzeń...

Sprzedaż wózków widłowych

Zadzwoń lub napisz
Dowiedź się co mamy dla Ciebie
slider phone slider form